Magán egészségbiztosítással kapcsolatos gyakori kérdések
Mindegy. Az Ön döntése, hogy online, telefonon vagy személyesen szeretne tárgyalni, mi mindegyikre nyitottak vagyunk. Kérjük küldje el számunkra a kitöltött, aláírt és a tanúk aláírásával ellátott Biztosítási ajánlatot először emailban, majd postai úton is. ( 1052.Budapest Váci utca 12. 2 em.3. ) A Biztosítási ajánlatot hitelesen aláírhatja AVDH aláírással is, ebben az esetben nem szükséges a dokumentum postázása.
Magán egészségbiztosításunk rugalmassággal és ügyfélközpontú ügykezeléssel áll szolgálatára. Cégünk tulajdonosa jelentős figyelmet fordít arra, hogy ügyfélelégedettségünk maradéktalan legyen.
Teljes körű egészségi kockázatelbírálás (FMU): olyan esetben alkalmazzuk, ha a biztosítási ajánlat (és az egészségi nyilatkozat) megtételekor a Biztosított meglévő betegségekről nyilatkozik; társaságunk e betegségekkel közvetve vagy közvetlenül kapcsolatos eseményekre nem nyújt térítést, kivéve, ha az ezekre vonatkozó kockázatot kifejezetten, írásban vállalja.
Magán egészségbiztosításunk kockázati elbírálása korrekt és transzparens, ügyfeleink tisztánlátását szolgálja.
A Biztosító kockázatviselése az első díj/díjrészlet befizetését követő napon 00.00 órakor kezdődik, melyet a is kötvényen feltüntetünk. A kockázatviselés tartama megegyezik a biztosítási időszakkal.
Magán egészségbiztosításunk az Ön igényeire szabott csomagot teszi elérhetővé a legrövidebb idő alatt.
Ön, illetve orvosa választja ki az Ön számára legmegfelelőbb egészségügyi szolgáltatót.
Magán egészségbiztosításunk a lehető legnagyobb szabadságot biztosítja Önnek!
Amennyiben olyan vészhelyzetbe kerül (pl. közlekedési balesetet szenved), aminek következtében kórházi ellátásra szorul, és nem áll módjában előzetesen értesíteni társaságunkat az egészségügyi ellátás igénybevételéről, kérjük, hogy amint alkalma nyílik rá Ön vagy egy Ön által megbízott személy vagy a kórház vegye fel a kapcsolatot velünk.
EGÉSZSÉGÜGYI VÉSZHELYZETBEN HÍVHATÓ SZÁM AMENNYIBEN OLYAN VESZÉLYHELYZETBE KERÜL, AHOL AZONNALI KIMENTÉSRE, HAZASZÁLLÍTÁSRA, VAGY ORVOSI, ILLETVE KÓRHÁZI ÁPOLÁSRA VAN SZÜKSÉGE, HÍVJA A MEDIHELP ÜGYFÉLSZOLGÁLATÁT MUNKANAPOKON 9:00 ÉS 18:00 ÓRA KÖZÖTT A +36 1 226 1755 SZÁMON VAGY A 24 ÓRÁBAN ELÉRHETŐ ASSZISZTANSZ PARTNERÜNKET (EUROP ASSISTANCE): A +36 1 458 4478 TELEFONSZÁMON.
A szolgáltatási igényt a biztosítási eseménnyel összefüggésben igénybe vett egészségügyi ellátás vagy szolgáltatás utolsó napjától számított 2 éven belül be kell nyújtani társaságunkhoz. A biztosítási eseményhez kapcsolódó orvosi dokumentációt a szolgáltatási igényhez csatolni kell. Társaságunk a szolgáltatási igényt valamint a rendelkezésére bocsátott információk/adatok tartalmát ellenőrizheti.
Magán egészségbiztosításunk az Ön igényei és érdekeit szolgálja minden esetben.
Igen, ebben az esetben a MediHelp Ügyfélszolgálata felveszi Önnel a kapcsolatot.
Magán egészségbiztosítónk a legnagyobb körültekintéssel kezeli ügyfeleink érdekét, ezért is hívjuk időben és biztosítjuk, hogy legyen alkalma fenntartani a biztosítást.
A Biztosított által szabadon választott éves összeg, melyet a Biztosított minden egyes biztosítási évben köteles saját maga téríteni, mielőtt a Biztosítási szerződés alapján szolgáltatási igényt nyújthat be. A fix összegű önrészt a biztosítási kötvény tartalmazza.
Igen. A választott szolgáltatótól függetlenül kifizetjük az igénybe vett szolgáltatást, ha a megkötött szerződés fedezi a kezelés költségeit. A biztosító nem korlátozza a kezeléseket egyetlen szolgáltatóra, az ügyfél pedig szabadon választhat klinikát vagy kórházat a szükséges gyógykezeléshez. 162 500 Ft-ot meghaladó összegű szolgáltatási igényeket, ill. fekvőbeteg – vagy egynapos sebészeti ellátásokat a Biztosító által előzetesen engedélyeztetni szükséges.
Magán egészségbiztosításunk tehát szabad döntést biztosít Önnek.
A szerződés megújítása a következő biztosítási időszakban érvényes szolgáltatásokra és díjra vonatkozó megállapodás az előző biztosítási időszakban bekövetkezett változások figyelembevételével. A biztosítási díj függ a Biztosított életkorától és az egészségi állapotától. A biztosítási szerződés megújításra kerül, amennyiben a szerződő a következő biztosítási évforduló napjáig a megújítási javaslatot elfogadja és a Megújítási nyomtatványt Társaságunk részére aláírásával ellátva visszaküldi, valamint a következő biztosítási időszakra vonatkozó díjat is megfizeti legkésőbb a biztosítási évforduló napjáig. A szerződés megújításának hiányában a szerződés a biztosítási időszak utolsó napján megszűnik.
Magán egészségbiztosításunkat érdemes évről évre megújítani.
A biztosítás díja az életkor függvényében változik.
Ahogy idősödünk, egyre sűrűbben van szükségünk orvosi ellátásra.
![Magán egészségbiztosításunkról 1000 kérdést is feltehet Ezer kérdés a magán egészségbiztosításról](https://medihelp.hu/wp-content/uploads/2023/04/Nevtelen-terv-14.png)
![Magán egészségbiztosításunkról 1000 kérdést is feltehet Ezer kérdés a magán egészségbiztosításról](https://medihelp.hu/wp-content/uploads/2023/04/Nevtelen-terv-14.png)